DozaDePoezie

27 Iulie 2011

Sunt la Paris

Filed under: Poezii — maskirovka @ 21:37

Motto: „Civilizaţiile fie devin cosmice, fie dispar” – Carl Sagan

am rooming pe numărul q
dacă mă suni
să-ţi ceri iertare
efectul va fi acelaşi
aceeaşi melodie personalizată
aceeaşi voce îţi va răspunde
puţin obosită de străzile oraşului
nişte coridoare ce nu se mai termină
doar seara când mă întind în pat
grilajul cade
ochii se duc în adânc
sunt la paris
dacă vrei să vii
am cameră cu pat dublu
fără mic dejun însă
iubirea din partea casei
aşa scria pe uşa de la intrare
şi nu cred că era vorba de prezervative
pe iubirea mea nu te baza
iubirea mea ori devine cosmică
ori dispare

1 comentariu »

  1. Genial finalul:)

    Comentariu de Dulce Deea — 28 Iulie 2011 @ 12:40 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

