DozaDePoezie

27 Iulie 2011

Chicory

Filed under: Erotism,Fotopoeme — maskirovka @ 21:19

este o floarea cu efect terapeutic
dacă vei culge multe, multe
pumni întregi, le vei curăţa de tijă
şi-mi vei pune apoi pe sâni
dimineaţa vei putea bea o rouă SF
vei fi mai tânăr cu zece ani
şi cu siguranţă cu altă femeie
se găsesc peste tot
prin pădure, pe câmp
pe marginea oricărui drum
lângă fântâni, lângă cimitire
dacă ieşi din blocul amicului tău
este una crescută chiar printre dalele de beton
ştii ce ai de făcut?
aşa sunt şi eu
mă vezi peste tot, chiar dacă numele meu e altul
tu crezi în ce spun
crezi ca şi cum ţi-ar fi spus un sfânt
numai că eu sunt o doar floare cu efect terapeutic
folosită pe termen lung dau efecte secundare
cuma ar fi izolarea în propria piele

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

