DozaDePoezie

21 Iunie 2011

Spune, tu priveşti? -2-

Filed under: Poezii — maskirovka @ 06:20

Motto: „vreau să facem lucruri simple, să stăm în pat şi să râdem de prostiile de la televizor”

eu să fac cafeaua aproape adormită
aş putea sparge câteva pahare din neatenţie
dacă nu privesc cu grijă în pieptul tău
tu să spui: „nu-i nimic, cioburi din astea
mai am pe sub piele, vino să le găseşti”
poate va ploua
şi atunci am deschide tavanul
poate va fi întuneric
şi atunci, dar nu foarte des
sternul meu va străluci, ar trebui să profităm
de fenomenul înnoirii şi să scoatem rufele la uscat
să faci o prăjitură de cireşe care să nu funcţioneze
după principii fiziologice, dacă ai nevoie
aş putea clipi din aripi
de câteva ori să-ţi dau puţin zahăr pudră
ar fi bine să nu înjuri când pe la geam
vor trece stoluri de poeme şi se vor aşeza
printre cârligele colorate, am putea prinde câteva
pentru pomul de iarnă, chiar, nu mi-ai spus
cum e iarna la tine?

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

