DozaDePoezie

8 Iunie 2011

7 iunie 2011

Filed under: Invitaţi,Poezii — maskirovka @ 10:39

nu am fost niciodată la 2 Mai, nu am înotat niciodată noaptea
nu am văzut licuricii despre care spui că luminează sub apă
sub piele, sub carapacea chipului tău ars de soare
mi-a plăcut când ai spus: “am sunat-o pe iubita mea, sau…
ce mai rămăsese din ea”, ca şi cum fiinţa de acum
e un fel de conservă din care ai mâncat tot şi a rămas doar ambalajul
cu care mai vorbeşti la telefon de dragul conţinutului
dar ea tot în gura de canalizare îşi are locul ca un porumbel căzut
după primul zbor în ghearele pisicii
nu am fost niciodată la Lausanne, deşi îmi plac călătoriile cu vaporul
date pe o ciocolată amară, troleul alb 736 este un rechin care înghite oameni
uneori şi pe tine, până la lacul Léman îţi va apărea un nume celtic în palmă
pe care-l vei îmblânzi ca pe un pui de căprioară rătăcit
nu vei mai şti cum te cheamă şi de ce troleul a trebuit să fie chiar azi un rechin alb
toată lumea te va arăta cu degetul, priviţi omul ce poartă la gât un poem glaciar
souvenir de la o iubită latentă, sedimentată cumva pe sub coaste
când şi când se trezeşte din somn şi luminează sub apă
sub piele, sub carapacea chipului tău ars de soare

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

