DozaDePoezie

28 Mai 2011

28 mai 2011

Filed under: Poezii,Video — maskirovka @ 19:30

nu ştiu de ce, când sunt supărată mă întorc la lucruri pe care le iubesc foarte mult
am sunat-o pe mama azi de n ori, vizualizam deja grădina plină de lalele
caisul în care mă urcam de câteva ori pe zi, strugurii, frunzele de viţă lipite pe pereţi
va veni o zi când mă voi întâlni cu mine însumi, poate la piaţă, pe stradă, în faţa oglinzii
pe marginea unei foi albe sau pe muchia unei lame de cuţit
nu ştiu exact unde mă voi întâlni dar simt că e timpul să îmi acord dreptul la fericire
să arunc pur şi simplu armura asta ruginită care nu-mi mai păzeşte nicio hematie

1 comentariu »

  1. Articolul este destul de interesant.

    Comentariu de Stiri — 28 Mai 2011 @ 19:31 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

