DozaDePoezie

13 Mai 2011

Eritrocit

Filed under: Poezii — maskirovka @ 07:43

străbat în fiecare an mii de kilometri
migrez nu dintr-o problemă de adaptare
mai degrabă ca somonul pentru depunerea icrelor

pagina mea, eşti tu
aici îmi depun ca într-un seif de bancă
lucrurile cele mai de preţ:

-tencuiala căzută de pe corpul tău

[atunci când facem dragoste
e un fel de piele pe care o laşi în pat
devenită brusc permeabilă
îmi fac loc în tine
umblu prin toate colţurile
doar eu te mai acopăr în momentul acela]

-lichidul incoerent de care-ţi vorbeam

[astă toamnă, pe care-l elimini
atunci când mă vezi în gară
deodată eşti altcineva
submersibil prin sângele meu
o fiinţă cu branhii care-mi cară valiza
tuşeşte uneori până se obişnuişete cu sângele meu]

pagina mea, eşti tu
iau forma vasului în care curg
iau forma ta

într-o aglutinare perfectă
până dimineaţa
nu se mai ştie
cine e umplut, cine e golit

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

