DozaDePoezie

12 Mai 2011

Întâmplarea de la etajul 10

Filed under: Poezii — maskirovka @ 14:04

noaptea asta a fost aşa albă
ca o cameră de spital
am auzit oameni cum erau duşi de vii la morgă
împinşi de medicul de gardă
el spunea ceva de genul
şi nu auzeam prea bine
uşa era dintr-un material incolor
„ocupi patul degeaba
şi viaţa ta e ocupată de alţii
şi moartea vine acum să ţi-o ia
altcineva
oricum nu mai ai nimic
du-te de viu
du-te de viu”

mi s-a făcut frică
era trecut de patru dimineaţa
la mine nu intrase nimeni
noaptea asta a fost aşa albă
ca o foaie de hârtie
farfuria cu droguri este servită pe noptieră
un poem vechi, o felicitare, câteva poze
nu mă hrănesc cu nimic

liniştea s-a lăsat între noi
ca după o piesă de teatru
totul e consumat
numai avem ce să ne spunem

eu mă întorc cuminte acasă
eu mă întorc cuminte în mine

1 comentariu »

  1. …🙂

    Comentariu de emancipand — 13 Mai 2011 @ 12:12 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

