DozaDePoezie

27 Aprilie 2011

Iubirea are ochi căprui

Filed under: Poezii — maskirovka @ 18:28

în seara asta am să las inima deschisă
un fel de „noaptea muzeelor”, oricine poate intra
admira, vor fi puse indicatoare pentru cei care nu mă cunosc
studenţii vor lua notiţe despre cum am iubit, cum am parcurs
tot bâlciul de vise pe jos doar cu un poem în braţe
alţii îşi vor scrie numele pe ziduri, vor desena alte inimi
care de care mai încăpătoare, am scos paharele noi
vinul cel bun, băncile sunt vopsite, curăţenia de primăvară
a coincis anul acesta cu noaptea de sticlă
prin pielea mea se pot vedea iceberguri, cârduri de pinguini
tu când treci, când mă ridici în braţe, povestea orbilor
iubirea zornăie prin vene ca un şarpe cu clopoţei
cine ştie anul următor sângele ce va aduce la mal
ce substanţe toxice şi gunoaie
se vor depune pe această bucată de pământ

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

