DozaDePoezie

13 Aprilie 2011

-Crezi că îţi lipseşte ceva?

Filed under: Interviu — maskirovka @ 07:56

-Da, îmi lipsesc multe, dar în primul rând îmi lipseşte a doua inimă, fac parte din categoria oamenilor care nu pot supraviţui doar cu una, am deci, o malformaţie congenitală, încă de la naştere am dat semne că nu respir corespunzător şi ca atare mi s-a pus diagnosticul „malformaţia de a fi om”. Pe parcursul trecerii timpului am avut parte de mai multe experimente menite să mă ţină în viaţă, mi-am intubat venele cel mai adesea în foia albă, este plină de vitamine, acid folic, oxigen, este deocamdată aparatul care îmi dă impulsuri electrice.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

