DozaDePoezie

3 Februarie 2011

Când nimeni nu te iubeşte

Filed under: Cubiculum,Poezii — maskirovka @ 06:13

se înnoptează mult mai devreme

oraşul îşi strânge
rădăcinile sub pleoape

deschid palmele
ca o stridie moartă să-l primesc

trag ferestrele mai aproape de pat

camera se micşorează cât o larvă

un luciu sidefiu îmi apare pe oase

străzile revin la mal
refluxul sângelui în poem
umectează nisipul

mă descalţ de sandale şi merg
şi merg şi merg

un ţărm liniştit cu peşti morţi
şi agrafe de păr
cerceaful e un fel de plajă tropicală

cineva mă strigă!
mă strigă cineva?

în sfârşit un cuvânt cu o cochile verde
îl căutam de câteva ore

de acum nu mai mă vede nimeni

1 comentariu »

  1. […] Când nimeni nu te iubeşte Thu Feb 03, 2011 6:13 am se înnoptează mult mai devreme oraşul îşi strânge rădăcinile sub pleoape deschid palmele ca o stridie moartă să-l primesc trag ferestrele mai aproape de pat camera se micşorează eu sunt propria mea larvă un luciu sidefiu îmi apare pe oase străzile revin la mal refluxul sângelui în poem umectează nisipul mă descalţ de sandale şi […] […]

    Pingback de Când nimeni nu te iubeşte - Ziarul toateBlogurile.ro — 3 Februarie 2011 @ 06:24 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

