DozaDePoezie

1 Februarie 2011

Poemele piranha

Filed under: Poezii — maskirovka @ 10:16

mă închid în cameră/ trag jaluzelele/ scot tot din priză/ laptop/ frigider/ maşină de spălat/ să nu mai văd niciun beculeţ pe post de sunt în viaţă/ pun cadourile de la tine în mijlocul covorului/ toate femeile cu care m-ai înşelat înşirate în pomelnic/ toţi sâmburii pe care-i expulzam de câte ori făceam dragoste cu tine şi pe care-i păstram în vitrină pe post de bibelouri câştigate la baraca de tir/ desfac o portocală şi mă gândesc că aşa ar fi trebuit să te desfac şi pe tine să te fi lăsat în pielea goală acolo în staţia de autobuz când te ţineai cu necunoscuta de mână/ să-ţi fi scos plămânii să nu mai ai din ce pâlpâi când vorbeşti cu ea/ strâng covorul şi-l duc la ghenă/ spre seară câţiva peşti se desfătau la soare cu maţele scoase

eu am un teanc de foi A4 sub braţ/ aşa bat la uşa ta în fiecare duminică/ în loc de prăjituri sau o sticlă de vin eu aduc goluri de umplut foamea lighioanei/ tu ai un lac de acumulare în care colecţionezi poeme omnivore/ când pendulul bate ora 25 cuvintele se desprind la prima rafală/ am putea prinde măcar unul cu o plasă de fluturi/ e bine să nu-l cloceşti prea mult/ să nu se spargă sub limbă

împrejurul trupului meu cuvintele au prins promoroacă/ le-a crescut solzi de elefant şi-o pălărie din fire de paie le acoperă creştetul/ e timpul să mergem acasă/ să stăm lângă sobă cu dinţii ascuţiţi şi un apetit nestăvilit de a mânca nuci/ să bem un ceai în care să plutească un muşuroi de metafore/ o insulă plutitoare în viitorul apropiat

sunt un morman de carne într-un sac negru de plastic/ ceva mai pulsează în amalgamul de pâine şi oase/ se aprinde o lanternă/ ADN-ul nu e de om/ mă văd pe mine în faţa mea/ nu mai ştiu unde am ochii/ respir cu tălpile/ pe stern am o clanţă/ inima e plină de ţurţuri/ chiciura pe glezne/ un simptom al stafiei/ o pasăre dă cu ciocul în coastele ruginite/ vrând să treacă prin fereastră/ acum, acum/ scrie repede pe umăr/ ce vezi, ce simţi

2 comentarii »

  1. Desfacut…ca o portocala
    Lac de acumulare carnivor
    Clantza cu stern
    Cuvinte elefantine
    Pesti care-si rad la soare
    de matzele lor…

    Totalul:
    poeme piranha,care curenteaza….

    Comentariu de nuclearrr — 2 Februarie 2011 @ 09:50 | Răspunde

  2. da, e o idee, cuvinte elefantine, sa dau o fuga pe insula poate gasesc vreun papirus.

    Comentariu de maskirovka — 3 Februarie 2011 @ 05:55 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

