DozaDePoezie

24 Ianuarie 2011

Poem cu lanţul la picior

Filed under: IML,Poezii — maskirovka @ 10:00
Tags:

te vor vedea oamenii singur pe stradă
singur şi cu mânecile suflecate
şi te vor întreba:
„de unde vii aşa murdar?”
le vei spune sincer:
„mi-am omorât iubita!”
i-am săpat mai întâi mormântul
zi de zi m-am dus la cimitir
să mai adâncesc groapa
am cumpărat cruce, coroană de flori
am inchiriat bocitoare
le-am plătit în avans
zi de zi m-am dus la biserică
să întreb preotul ce mai trebuie
să-i pun pe masă, să zâmbească
când va sta cu mâinile încrucişate pe piept
i-am decorat sicriul cu pozele făcute de ea
i-am pus un felinar lângă groapă
seara gângăniile să vină la lumină
să nu aibă linişte nici acolo
un înger de marmură neagră
îi va citit în fiecare seară poeme
şi ea se va răsuci şi va mai muri
de alte câteva ori
azi am terminat, i-am înfipt cuţitul
în inima care m-a iubit
în inima care bătea doar pentru mine
azi am ucis-o, simplu, ca şi cum
aş mototoli o foaie de hârtie
am mâinile murdare, ştiu
nici nu am vrut să mă spăl
sângele ei este alb
vedeţi a început să ningă

3 comentarii »

  1. „închiriat”
    am inchitiat bocitoare
    apoi şterge comentariul ăsta

    Comentariu de CELLA — 24 Ianuarie 2011 @ 11:59 | Răspunde

  2. Până una alta mor şi eu, Oceanico! uf. Sunt răscolitoare imaginile, sunt triste fără speranţă. Uuuuuf. Şi fără de milă. Nu pot să dau like din cauza asta, nu pot să consimt la deznădejdea care nu-şi găseşte o strălucire, care nu-şi găseşte drumul spre adevărul care o aşteaptă dincolo de durere.

    Iubita rămâne o victimă în poem. De-ar fi putut poemul s-o aburce uşurel peste marginea cruzimii… De-ar fi vrut el să facă asta. Sângele care se preface în zăpadă m-a făcut să tresar, e un soi de alchimie, însă e frigul, e vântul care îngheţă surâsul de izbăvire.

    Oceanico… hai împreună spre ultimul etaj, hai, Ardoare-a-inimii :))

    Comentariu de Dulce Deea — 28 Ianuarie 2011 @ 22:58 | Răspunde

  3. e foarte real.

    Comentariu de maskirovka — 30 Ianuarie 2011 @ 06:52 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

