DozaDePoezie

9 Ianuarie 2011

Figurant într-o piesă prost scrisă

Filed under: Poezii — maskirovka @ 10:47

ieri m-am operat
nu mai puteam strânge în pumn nicio
dimineaţă, îmi scăpau mereu pe jos
doar versuri ciuntite mai puteam aduna
roase parcă de molii în timpul somnului
câteodată şi noaptea mi se prelingea
printre degete, dacă vroiam să o refac
nu reuşeam, întunericul era anchilozat
cu zâmbetul mutilat am păşit pentru o oră
într-o lume prea albă ca să mai aduc
de-acasă nişte bulgări de zăpadă
îngerul infirm era de gardă
împărţea formulare pacienţilor
pentru tombola spre Rai
atunci mi-am amintit ce mi-ai spus
să nu laşi niciodată inima sub preş

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

