DozaDePoezie

7 Ianuarie 2011

Tu eşti singura mea cameră

Filed under: Cubiculum,Poezii — maskirovka @ 09:53

în tine dorm, în tine spăl rufele
de regulă nu fac patul, îmi place că te găsesc răvăşit
cu pielea pe dos, în aval, în amonte

azi am cumpărat o sticlă de vin château de vaujelas
câteva brânzeturi franţuzeşti, struguri albi
am deschis ferestrele, mi-am scos bijuteriile

inima am pus-o pe o farfurie albă
la mine-n piept miroase a mormânt proaspăt săpat
este mirată de cât spaţiu are

se întinde, mult, mult, nu întreabă nimic
iese din cameră, iese din oraş
până la tine, până la tine
nu mai este decât un pas
o să trecem noi şi peste asta
ce-a fost mai greu a trecut
din palma stângă nu curge nimic
îmi aranjez ciorapii plasă
mă rujez trecând din minut în minut pe la
oglinda din baie
uşa este deschisă
când vei suna să spun doar „intră”
şi să stau impasibilă
ca şi când îmi era indiferent dacă vii sau nu

inima am pus-o pe o farfurie albă
în locul ei pulsează o herghelie de cai maro

din când în când mă uit spre ea
cuburile de gheaţa să nu se topească
totul este aliniat matematic
ştiu ce se va întâmpla
unde mă vei săruta prima dată

tu eşti singura mea cameră
în tine dorm, în tine spăl rufele
prin aer se rotesc baloane pline cu poveşti
când vrem să privim pe geam spargem câte unul

.

4 comentarii »

  1. […] Tu eşti singura mea cameră Fri Jan 07, 2011 9:53 am în tine dorm, în tine spăl rufele de regulă nu fac patul, îmi place că te găsesc răvăşit cu pielea pe dos, în aval, în amonte azi am cumpărat o sticlă de vin château de vaujelas câteva brânzeturi franţuzeşti, struguri albi am deschis ferestrele, mi-am scos bijuteriile inima am pus-o pe o farfurie albă la […] […]

    Pingback de Tu eşti singura mea cameră - Ziarul toateBlogurile.ro — 7 Ianuarie 2011 @ 10:01 | Răspunde

  2. […] Lisandru, Cum va place, Daurel, Deceneu, Daniel Urda, Doar cuvinte, Doina Popescu, Doza de poezie, Erase Rewind, Flavius Obeadă,Florin Matei, Florin […]

    Pingback de Eu şi morcovii « Un blog cu năbădăi — 7 Ianuarie 2011 @ 10:25 | Răspunde

  3. Îmi place cum îl locuieşti şi cum curge privirea ca-n poveşti.

    Comentariu de Zvârluga.Bond — 7 Ianuarie 2011 @ 14:18 | Răspunde

  4. […] Negoiţă, Cati Lupaşcu, Cella, Chat Noir, Cristian Dima, Cristian Lisandru,  Doina Popescu, Doza de poezie, Flavius Obeadă, Florin Moroşan, Gabi123, Gabitzu, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, Gând […]

    Pingback de Poveste de vis (19) « Blogul lui Teo Negură — 8 Ianuarie 2011 @ 01:26 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

