DozaDePoezie

26 Decembrie 2010

***

Filed under: Poeme cu dedicaţie,Poezii — maskirovka @ 06:19

dimineaţa nu mă mai disting de tine/ îţi îmbrac cămaşa, merg desculţă/ fumez din ţigările tale pe stomacul gol/ în două, trei zile m-am obişnuit/ mă îmbin perfect în pielea ta/ la reconstituire nimeni nu-şi va da seama că am folosit şi bucăţi din tine/ şi tot aşa până la epuizare/ hai să punem degetul pe steaua polară amândoi în acelaşi timp/ pe partea cealaltă a terrei e iarnă şi iar privesc lucrurile invers/ de la mormânt la placentă/ trăiesc din ce în ce mai departe de tine/ şi azi am mai bifat un kilometru/ camera mea este „oameni şi şoareci”/ un prieten care stă permanent cu mine/ nu mă părăseşte, nu-mi dă ignore/ nu trebuie să-i fac cafea şi nici referate/ ba mai mult/ mă înveleşte cu pereţii/ şi tu eşti un perete/ mă ridic mereu pe vârfuri să pot scrie pe fruntea ta în fiecare dimineaţă / ca şi cum m-aş ridica pe vârfuri să aprind becul/ am zile când rămân fără stratul de fericire depus pe mâna care te-a atins/ se întunecă şi nu ştiu ce să fac/ am zile când brusc rămân fără tavan/ de asta nu mă pot baza pe el/ atunci mi se poate vedea direct în inimă moartea brumată ca o sticlă de şampanie/ la microscop apar multe ascunzişuri, subterfugii, iubiţii abandonaţi pe marginea drumului/ în timp ce deasupra capetelor se rotesc vulturii/ îmi pliez mâinile, picioarele/ mă fac din ce în ce mai mică/ cât un glob pentru po(e)mul de iarnă/ este cineva care mă poate decortica?

1 comentariu »

  1. […] *** Sun Dec 26, 2010 6:19 am dimineaţa nu mai mă disting de tine/ îţi îmbrac cămaşa, merg desculţă/ fumez din ţigările tale pe stomacul gol/ în două, trei zile m-am obişnuit/ mă îmbin perfect în pielea ta/ la reconstituire nimeni nu-şi va da seama că am folosit şi bucăţi din tine/ şi tot aşa până la epuizare/ hai să punem degetul […] […]

    Pingback de *** - Ziarul toateBlogurile.ro — 26 Decembrie 2010 @ 07:03 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

