DozaDePoezie

7 Decembrie 2010

Trei poeme ninse

Filed under: Dincolo de mine,Poezii — maskirovka @ 11:16

poem cu limbaj straniu

am spatele îngheţat
pe şira spinării îngerii se dau cu sania
este o buluceală ca la patinoar în ziua de Crăciun
unul chiar şi-a rupt o aripă în graba de a prinde un loc liber
pe spatele lucios ca o oglindă
este singura zi când ei îşi văd chipul
nimeni nu se supără dacă este mai înalt sau mai scund
îşi împart între ei mere, nuci şi cadouri
ce limbă vorbesc? nu ştiu
pe buze se citea un fel de fericire
pe care am înţeles-o de la prima vedere

poem cu măceşe

femeile triste sunt foarte fardate
ele au mereu ceva de ascuns
niciodată nu vor să arate aşa cum sunt
bunăoară azi îşi acoperă obrajii
cu un fel de fond de ten sclipicios
atât cât să lase în urmă
o dâră de poezie atât de ambiguă
încât până la căderea serii se şterge
femeile triste merg repede pe stradă
ele ştiu că li se poate citi în oase
şi foamea şi fuga şi mai ales
ridurile de pe cuvinte
femeile triste păşesc foarte rar
ele mai mult zboară
cuprinse de un fel de teamă
care le face mult mai uşoare

poem cu el

azi am trecut de partea cealaltă
privesc înapoi apa, podul, fericirea a rămas şi ea
acolo cu tine, eu am plecat
am luat doar câteva dimineţi însorite
legate bine în batista albă, brodată
cândva le voi da drumul
sunt o femeie hibernală
am amorţit şi nu mai simt degetele
duc o viaţă latentă
slow motion
metabolismul a încetinit
mă întorc în embrion, cumva
aşa fac iarna
iarna sunt o femeie atipică
nu primesc musafiri
şi nici cu colindul
mă închid în cameră
mă închid în trup
poate apare

9 comentarii »

  1. Mulţumesc pentru zăpadă.
    (îmi place mult cum mai ninge pixul de sus)

    Comentariu de Zvârluga.Bond — 7 Decembrie 2010 @ 11:59 | Răspunde

  2. […] Trei poeme ninse Tue Dec 07, 2010 11:16 am poem cu limbaj straniu am spatele îngheţat pe şira spinării îngerii se dau cu sania este o buluceală ca la patinoar în ziua de Crăciun unul chiar şi-a rupt o aripă în graba de a prinde un loc liber pe spatele lucios ca o oglindă este singura zi când ei îşi văd chipul nimeni nu […] […]

    Pingback de Trei poeme ninse - Ziarul toateBlogurile.ro — 7 Decembrie 2010 @ 12:03 | Răspunde

  3. cred că între timp am făcut nişte modificări, dar zăpada este peste tot.

    Comentariu de maskirovka — 7 Decembrie 2010 @ 12:17 | Răspunde

  4. şi EU sunt ‘trecută’
    ‘de partea cealaltă’
    şi nu de azi de ieri
    de mîine-alaltăieri

    Comentariu de CELLA — 7 Decembrie 2010 @ 21:17 | Răspunde

  5. cred că ne stă cel ami bine de partea cealaltă.

    Comentariu de maskirovka — 8 Decembrie 2010 @ 08:39 | Răspunde

  6. Imi place „poemul cu macese”…
    E reusit.

    Comentariu de nuclearrr — 8 Decembrie 2010 @ 09:55 | Răspunde

  7. când eram mică am mâncat măceşe, se coceau iarna, sau cel puţin iarna le-am găsit eu.

    Comentariu de maskirovka — 8 Decembrie 2010 @ 10:36 | Răspunde

  8. […] Ana Usca, Caius, Cammely, Carmen, Cati Lupascu, Chat Noir, Cristi, Cristi Dima, Cristian Lisandru, Doza de poezie, Flavius, Florin Morosan, Flory, Gabriela, Gabriela Elena, Gabriela Neagu, Gabi Savitsky, Gand […]

    Pingback de Urcarea spre-abis « Blogul lui Teo Negură — 9 Decembrie 2010 @ 00:09 | Răspunde

  9. […] Lupascu, Chat Noir, Cristi, Cristi Dima, Călin Hera, Cristian Lisandru, Doza de poezie, Flavius, Florin Morosan, Flory,Gabriela, Gabriela Elena, Gabriela Neagu, Gabi […]

    Pingback de Năbădăiosu` la mic-dejun « Cristian Dima — 9 Decembrie 2010 @ 00:44 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

