DozaDePoezie

5 Decembrie 2010

În pagina web a site-ului tău

Filed under: Poezii — maskirovka @ 09:01

mereu privesc lucrurile invers
de la moarte de naştere
de la fluture la omidă
de la casă la cărămidă
fericirea are alt gust care aici pe pământ
nu l-am găsit la niciun boutique
am uitat să menţionez iarba verde
călcaţi voi pe ea
eu merg de-a dreptul
prin mărăcini
e bine să nu mă chinui
îmi spun
în timp ce trecătorii prizează
din mine fâşii de lumină
şi tălpile sângerează iubiri
la prima oră a dimineţii
braconajul e ceva obişnuit
numai că azi nu mai am niciun poem
sunt doar o specie într-un habitat iraţional
poluarea, schimbările climaterice dintre cuvinte
lipsa oxigenului din versurile tale
mi-au afectat sistemul imunitar
povestea marilor pinguini nordici
începe de aici

2 comentarii »

  1. […] În pagina web a site-ului tău Sun Dec 05, 2010 9:01 am mereu privesc lucrurile invers de la moarte de naştere de la fluture la omidă de la casă la cărămidă fericirea are alt gust care aici pe pământ nu l-am găsit la niciun boutique am uitat să menţionez iarba verde călcaţi voi pe ea eu merg de-a dreptul prin mărăcini e bine să nu mă chinui […] […]

    Pingback de În pagina web a site-ului tău - Ziarul toateBlogurile.ro — 5 Decembrie 2010 @ 09:04 | Răspunde

  2. […] Caius, Cammely,Carmen, Cati Lupascu, Cella, Chat Noir, Cristi, Cristi Dima, Cristian Lisandru, Doza de poezie, EO, Flavius, Florin Morosan, Flory,  Gabitu, Gabriela Elena, Gabi Ilies,Gabriela Neagu, Gabi […]

    Pingback de Trafic cu Hituri (runda 45) « Blogul lui Teo Negură — 7 Decembrie 2010 @ 09:13 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

