DozaDePoezie

7 Noiembrie 2010

****

Filed under: Poezii — maskirovka @ 20:00
Tags: , ,

sunt foarte bogată când te iubesc
nici nu am nevoie să ies în curte
să privesc cerul înstelat
îmi iau o pagină A4 şi desenez asteriscuri
aici este curtea mea
şi cerul
şi tu
nici măcar nu te sun
îmi fac o colibă
desenez doi copii
un băiat şi o fată
un podeţ pe sub care trece un râu
de la un capăt al altuia al foii
multe flori mici
petale
fruze
afară este frig
cu creionul fac o buclă
şi încă una
focul iese din coş
se vede din stradă
semn că suntem acasă

7 comentarii »

  1. […] **** Sun Nov 07, 2010 20:00 pm sunt foarte bogată când te iubesc nici nu am nevoie să ies în curte să privesc cerul înstelat îmi iau o pagină A4 şi desenez asteriscuri aici este curtea mea şi cerul şi tu nici măcar nu să te sun îmi fac o colibă desenz doi copii un băiat şi o fată un podeţ pe […] […]

    Pingback de **** - Ziarul toateBlogurile.ro — 7 Noiembrie 2010 @ 20:06 | Răspunde

  2. Chiar?Ce-ti mai trebuie cand iubesti?Nici pe tine (nu trebuie)sa te mai ai….

    Comentariu de Rodica — 7 Noiembrie 2010 @ 22:01 | Răspunde

  3. rodica, da, nici pe tine, îţi faci bagajele şi te muţi în el.

    Comentariu de maskirovka — 8 Noiembrie 2010 @ 06:05 | Răspunde

  4. în bucla creionului, desigur, cu vîrful bine ascuţit (doar de cuţit) să dureze vîrful ‘dedesenatului’ cît va putea ‘mina’ de mult

    Comentariu de CELLA — 8 Noiembrie 2010 @ 12:55 | Răspunde

  5. cella, ideea mi-a venit de la un test psihologic, care suna ceva de genul „ia o foaiă albă şi desenează o pădure”, şi de aici începe calvarul autodisecării, cum pui foia, orizontal, vertical, ce fel de pădure şi ce pui în ea, din poem rezultă că sunt inocentă:)

    Comentariu de maskirovka — 8 Noiembrie 2010 @ 17:58 | Răspunde

  6. hi, hi, hi…
    mie cred că mi-ar ‘ieşi’ că-s o dulce naivă dar cum cred că asemenea aprecieri(dulcegării 😉 ) nu există la testări serioase cred că ar fi un sec: fraieră 🙂

    Comentariu de CELLA — 8 Noiembrie 2010 @ 20:24 | Răspunde

  7. chestiunea cu inocenţa era între ghilimele şi ca să completez, testul a fost la cursul de psihologie, facultatea de drept, oricum cei mai geniali au fost cei care au pus foia A4 vertical, eu nu m pus-o aşa, după cum se vede:)

    Comentariu de maskirovka — 8 Noiembrie 2010 @ 21:32 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

