DozaDePoezie

28 Octombrie 2010

Poem pentru CELLA – ÎNGERUL CU CAPUL ÎN JOS –

Filed under: Poeme cu dedicaţie — maskirovka @ 13:34
Tags: , ,

Poem pentru CELLA – Îngerul cu capul în jos –

când ma intrat pe pagina ta o albină
mi s-a aşează pe mână
ce mă făcem dacă venea ariciul, poate fugeam
călare în lumea lui dintre ţepi
dacă venea melcul aş fi ştiut cel mai bine
cum să mă descurc
dar a venit o albină, mică, firavă
mirosea poemul ăsta care stătea să iasă din piele
nu va pleca curând, mi-am spus
ar fi bine să stau nemişcată
aşa scrie în manualul de supravieţuire
îi va culege nectarul şi va pleca
tot ce trebuie să fac este să stau nemişcată
să-mi chem mama, să-mi chem tatăl
să o sun pe CELLA, nu-i ştiu numărul
poate un medic cu diplomă în călătorii
cu sape, cu sfori, târnăcoape
să-mi dezgroape poemul din carne
locul e deja roşu şi inflamat
şi uite-l cum apare ca un înger cu capul în jos

4 comentarii »

  1. […] Poem pentru CELLA – ÎNGERUL CU CAPUL ÎN JOS – Thu Oct 28, 2010 13:34 pm Poem pentru CELLA – Îngerul cu capul în jos – când ma intrat pe pagina ta o albină mi s-a aşează pe mână ce mă făcem dacă venea ariciul, poate fugeam călare în lumea lui dintre ţepi dacă venea melcul aş fi ştiut cel mai bine cum să mă descurc dar a venit o albină, […] […]

    Pingback de Poem pentru CELLA – ÎNGERUL CU CAPUL ÎN JOS – - Ziarul toateBlogurile.ro — 28 Octombrie 2010 @ 14:16 | Răspunde

  2. fărădegrai!!!
    plecăciuni, MULŢUMESC !

    Comentariu de CELLA — 28 Octombrie 2010 @ 21:17 | Răspunde

  3. ma bucur si eu ca iti place. numai bine.

    Comentariu de maskirovka — 29 Octombrie 2010 @ 11:57 | Răspunde

  4. […] Poem pentru CELLA – Îngerul cu capul în jos – […]

    Pingback de gară degeaba. ba-i haltă. ba-i/ ba nu-i. bai o fi. da’ nu-i « leneşrÂu's Blog ? — 4 Noiembrie 2010 @ 08:58 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

