DozaDePoezie

28 Octombrie 2010

Episodul 101

Filed under: Dincolo de mine,Poezii — maskirovka @ 06:36

şi azi mă aşez la masa de scris să te dezbrac de coaja din iarna trecută
a venit vremea bună, soarele străluceşte pe marginea ferestrei
ca o floare într-un ghiveci, ca o pisică ce-şi toarce capul în blană
trebuie să înnoim inima, faţa de masă spălată, hârtiile lipite pe frigider
să le schimbăm şi pe ele cu alte cerinţe mai vaste
de pildă:
„să nu uiţi să ştergi praful”
înlocuit cu:
„să nu uiţi să priveşti între coaste”
ele mereu au fost şi vor fi cutiile poştale
acolo sigur mereu este o veste bună
o chitanţă care dacă o plăteşti la timp aduce noroc
te scoţi cumva cu replica asta
ştiu soarele străluceşte pe marginea ferestrei
ca o floare în ghiveci, ca o pisică ce-şi toarce capul în blană

3 comentarii »

  1. […] Episodul 101 Thu Oct 28, 2010 6:36 am şi azi mă aşez la masa de scris să te dezbrac de coaja din iarna trecută a venit vremea bună, soarele străluceşte pe marginea ferestrei ca o floare într-un ghiveci, ca o pisică ce-şi toarce capul în blană trebuie să înnoim inima, faţa de masă spălată, hârtiile lipite pe frigider să le schimbăm şi pe […] […]

    Pingback de Episodul 101 - Ziarul toateBlogurile.ro — 28 Octombrie 2010 @ 07:17 | Răspunde

  2. a inceput sa-mi placa si mie.

    Comentariu de maskirovka — 31 Octombrie 2010 @ 15:35 | Răspunde

  3. ce ai setat la numele tau, acolo unde apare cu rosu si e link direct la pagina ta? sa ma inveti si pe mine, ca eu m-am tot uitat dar nu-mi iese.

    Comentariu de maskirovka — 31 Octombrie 2010 @ 15:36 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

