DozaDePoezie

25 Octombrie 2010

Revoluţie în camera mea

Filed under: Interviu — maskirovka @ 06:02

-Dacă ai face o revoluţie în cameră, despre ce ar fi?
-Până acum vorbeam de contopirea trup-perete, un fel de eu sunt singura mea cameră, sau el, cum mai povesteam odată. Dacă în camera mea ar intra un puhoi de oameni, dacă s-ar călca între ei, dacă s-ar împuşca unii pe alţii pentru un loc pe pielea mea, ar fi o revoluţie a unui creier spongios, neobişnuit cu trecutul, care absoarbe balize luate de vânt. Dar aş vedea revoluţia altfel, ca pe o mare imatură, de-a dreptul copilăroasă care trece pe parchet fără să ude lemnul, o revoluţie a unui singur strigăt.
-Ce fel de strigăt?
-Nu, nu e vorba de o lozincă, e vorba de un strigăt înfundat, ca atunci când mergi pe un hol de spital şi auzi fără să vrei din camere cum moartea intră tiptil în oameni. Un strigăt numai al tău.

1 comentariu »

  1. […] Revoluţie în camera mea Mon Oct 25, 2010 6:02 am -Dacă ai face o revoluţie în cameră, despre ce ar fi? -Până acum vorbeam de contopirea trup-perete, un fel de eu sunt singura mea cameră, sau el, cum mai povesteam odată. Dacă în camera mea ar intra un puhoi de oameni, dacă s-ar călca între ei, dacă s-ar împuşca unii pe alţii pentru un loc […] […]

    Pingback de Revoluţie în camera mea - Ziarul toateBlogurile.ro — 25 Octombrie 2010 @ 06:16 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

