DozaDePoezie

14 Octombrie 2010

Te iubesc şi azi

Filed under: Multivitamine,Poezii — maskirovka @ 06:09
Tags:

cu toate că s-a întunecat mai devreme
şi lumina îţi cădea altfel pe trup
mă repet nesfârşit
îmi modific oasele
în câteva frunzişuri
intru-n pielea ta
mă învelesc în ea
ca într-o peşteră nouă
înot iarăşi prin tine
nici în aval, nici în amonte
mă încurc mereu
şi azi am mai murit
şi azi am mai albit
nimic nou
sângele picură pe duşumea
la fel ca în prima zi
rarefiat, fără cuvinte
tot nu crezi? ascultă cu atenţie
zgomotul roţilor de tren
în noaptea asta îţi dorm
pe umărul drept

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

