DozaDePoezie

25 Septembrie 2010

-Ce faci în timpul liber?

Filed under: Interviu — maskirovka @ 05:52

-În timpul liber nu e deloc simplu, e ca şi cum te-ai afla într-un autobuz aglomerat încercând să-ţi menţii echilibrul. Bara de metal e plină de mâini, multe şi murdare, mâini peste mâini, aş putea să cad la prima curbă, asta aduce a fericire naivă ca atunci când eram mică şi mă dădeam în leagăn. Iau masa de seară pe o bancă în parc, tot timpul acelaşi câine, aceleaşi inimi trec strangulate prin oameni, eu mă caţăr pe ziduri în voie, fac acrobaţii la mari înalţimi, sar când din mine, când de pe bloc, ies teafără de sub roţile de maşini, nimeni nu se miră. Într-o zi am să mor de-a dreptul, fără scamatorii, pe trotuarul de vis-a-vis va ninge şi mâini peste mâini mă vor acoperi.

-Şi atunci când nu ai timp liber ce faci?
-Îmi este greu, deoarce fac lucruri contrar voinţei mele. Atunci sunt un cimitir, absorb tristeţi inefabile, toţi vin şi aruncă în mine ca într-un coş de gunoi, gratii, frânghii, fiinţe fabuloase; cel mai mult mi-a plăcut o Veneţie clandestină, nu ştiu a cui era, de atunci am un gondolier care nu mă părăseşte, am o altă anatomie.

-Ce fel de anatomie?
-Una ciudată, numai a mea, nu ştiu dacă o mai vede cineva, pentru că nimeni nu mi-a spus ceva ieşit din comun, ceea ce certifică că doar eu ştiu. Am piele de leu în loc de mătăsuri, port alge la gât şi mi-e teamă de vulturi, şobolanii cară mereu somnul de veci, harpiile flămânde apar, sting becul şi n-ai să mă vezi prea curând.

2 comentarii »

  1. Ai revenit!

    Comentariu de nuclearrr — 25 Septembrie 2010 @ 06:41 | Răspunde

  2. Am revenit!

    Comentariu de maskirovka — 27 Septembrie 2010 @ 06:57 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

