DozaDePoezie

5 Iulie 2010

Nu privi în jos

Filed under: Dincolo de mine,Poezii — maskirovka @ 16:25
Tags:

sunt oameni care fac umbră/ un fel de-a se uni cu pământul/ un fel ciudat de-a muri
sunt oameni care nasc alţi oameni/ un fel de-a se uni cu pământul/ un fel ciudat de-a muri

şi eu am glonţul meu înfipt în umărul drept/ nu/ de-aici nu va sângera nici-o aripă/ nu va încolţi niciun vers/ şi eu am masacrul meu de la München/ când sar pe ferestre/ dis-de-dimineaţa/ îmi schimb chipul cu al tău/ de teamă să nu mă recunoşti/ ce fântână să mai vină/ peronul nu e aici/ bâjbâi după moarte ca după un băţ de chibrit/ nu mai am niciun nume/ în cursa de şoareci inima face trosc/ nici nu m-am dat jos din pat şi mă îmbulzesc înapoi în mine/ prin mocirla asta de laptop mai răzbate uneori un cer transparent pe unde îmi întind mâinile

sunt oameni care ridică turle de biserici/ un fel de-a se uni cu pământul/ un fel ciudat de-a muri
sunt oameni care scriu poeme/ un fel de-a se uni cu pământul/ un fel ciudat de-a muri

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

