DozaDePoezie

4 Iulie 2010

Chain reaction

Filed under: Poezii — maskirovka @ 16:58

se vede în mine o tristeţe aspră ca o coajă de copac/ dacă încerci să mă atingi mâna-ţi va sângera/ abia atunci voi prinde curaj să vorbesc/ azi noapte am dormit departe/ ploaia începuse şi pelerina de acoperit inima era ruptă/ am rămas dezvelită în bătaia săgeţii până când m-am curăţat/ m-am băgat pe sub irişii tăi/ pendulam ca un ceas/ ca un zbor/ erai un fel de adăpost şi lemne pentru iarnă/ puteam face focul/ la picioarele tale să ning/ până la primăvara următoare apele se vor limpezi/ acum mă uit prin tavan după un colac de salvare/ totul este neatins/ ceasul pe noptieră/ macii ofiliţi deodată sunt mult mai frumoşi/ ochii sunt la locul lor/ pipăi primele cuvinte pe care ţi le-am spus/ sunt şi ele la locul lor/ nealterate/ azi noapte am dormit departe/ dimineaţă ştiam să-ţi fredonez pulsul

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

