DozaDePoezie

29 Iunie 2010

gin&tonic angel

Filed under: Dincolo de mine,Poezii — maskirovka @ 07:20
Tags: , ,

sunt un deţinut în propria piele/ nu mai am acces nici la copilărie/ nici la ultima firimitură de pâine/ pe care oricum aş fi dat-o porumbelului cu aripa frântă/ dar nu o am nici pe asta/ stau la barieră şi strig/ stau de mulţi ani la barieră şi strig/ aici se deschid cărţi şi trenuri fără destinaţie trec/ trec oameni mărunţi căzuţi în ei înşişi/ pe aceştia îi văd uneori/ au prostul obicei să se odihnească pe iarba dintre şine/ spun ei acolo e mereu cald şi geamandura e fără rost/ nu uita bariera încă nu e ridicată/ din când în când dau drumul câinelul din lanţ/ mereu se întoarce/ nu voi scăpa de el/ poemul asta e doar un moft/ un înger pretenţios/ face nazuri în pofida atâtor libertăţi/ sunt un deţinut în propria piele/ coastele sunt nişte gratii de lux/ poleite în aur/ mă pot bucura aşadar nu oricine are un luciu proeminent crescut dintr-o dată pe umeri/ este un lac sau o inimă strâmbă/ un iubit pitulat sau o dimineaţă înghiţită pe stomacul gol/ un vultur pleşuv/ o iarbă uscată/ o talpă/ un răget/ oricum ceva tăios/ nazuri în pofida atâtor libertăţi/ azi mi-am desfăcut valiza/ era plină de praf/ am pus în ea rochii de vară/ mărgele/ pălării/ eşarfe/ chestii care dau dependenţă/ câteva memory stick-uri/ mi-am scos şi inima/ am legat-o bine să nu plece hai-hui/ am să mai cumpăr nişte cadouri/ nişte resturi de rouă/ în rest… eu sunt metafora ta/ mai vrei şi alt prizonier?

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

