DozaDePoezie

3 Iunie 2010

-Ai vreun secret?

Filed under: Interviu — maskirovka @ 06:21
Tags: , , ,

-Ssssssssssssss, să nu spui nimănui. Azi a fost prea cald, am lăsat turmele să se adăpe din mine, să nu spui nimănui, îngerul şi el s-a speriat, s-a despuiat de aripi fără să întrebe, aşa pur şi simplu şi mi-a spus: “îmi este sete”. Nu aveam nimic la îndemână decât nişte poeme de la masa de seară, nu au fost îndeajuns. Am făcut dragoste din plictiseală, să nu spui nimănui, am folosit o gramatică proprie, un fel de jargon nepământean, un fel de truc, un dialog fără martori, mi-a jupuit pielea, m-a decojit de trecut, a ghicit turmentat în inima deflorată şi mi-a spus: “mai bine te-ai dezgoli până la cuvinte să te văd toată până dau de izvor”.
-Şi tu ce ia-i spus?
-I-am spus: “nu te îndrăgosti niciodată de o femeie singură, ea are ochii fosforescenţi
pregătiţi pentru orice fel de obscuritate”. A râs când a auzit replica asta.

2 comentarii »

  1. delicios secret…

    Comentariu de lavinicamitu — 3 Iunie 2010 @ 06:34 | Răspunde

  2. nu ştiu vreO femeie singură. ce semnalmente are?(afara ochilor fosforescenţi?)
    Îngerul tău a spus: S e T e, adică „linişte”-n ape, ea e o femeie de nisp. s-ar putea surpa. consolidaţi-i marginile gropii cu lacrimi. sarea din ele o să o înveţe, poate, că râsul nu ajunge la izvoare. sssttt

    Comentariu de CELLA — 4 Iunie 2010 @ 12:12 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

