DozaDePoezie

21 Aprilie 2010

21 aprilie 2010 / poem pentru tine

Filed under: Poezii — maskirovka @ 07:21
Tags:

m-am trezit cu gândul să îţi scriu un poem
telefonul nu indica niciun sms, niciun apel pierdut
adormisem cu el sub pernă
tot credeam că îmi vei spune noapte bună
aşa s-ar fi înlăturat toate petele de pe ochi
cortina s-ar fi ridicat
spectatorii s-ar fi trezit brusc la viaţă
aplaudând în picioare finalul ratat
al unei sinucideri perene
şi uite că nu pot să îţi spun nimic concret
îmi mai las nasturii de la inimă deschişi
până la ora 12 după care plec
asta doream de fapt să spun
că plec laolaltă cu bucăţile din mine
pe care le-am lăsat data trecută în camera ta
le-am pus bine, pe raftul de sus în şifonier
am să iau şi cartea aia despre iubire
am uitat şi titlul şi autorul
cea din care ai folosit tu un motto pe la usr
iau şi aripile vechi poate reuşesc să le repar
să găsesc naiba pe cineva priceput
nu mai ţin aşa prinse-n piuneze
mi se văd organele, mi se văd poemle nescrise
cum stau învelite în coajă aia subţire de staniol
poţi să iei câte pofteşti, de fapt, ţi le dau toate
şi dacă sunt în viaţă asta nu înseamnă
că nu înţeleg cât de moartă sunt
iubitul, să nu laşi nici măcar ninsoarea
să se depună între noi

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

