DozaDePoezie

18 Aprilie 2010

Poem pentru tine

Filed under: Poezii — maskirovka @ 09:13
Tags: , , , ,

aş vrea să te sun, dar ştiu că nu-mi vei răspunde
mai bine mă mulţumesc cu fericirea asta ce miroase a hoit
să te ştiu la celălalt capăt fumând disperat dar nu din cauza mea
aş vrea să te sun, să-ţi spun hai să ne împăcăm odată
ce naiba avem de câteva luni, ne scoatem ochii
ne smulgem mâinile, sperând că în locul lor vor creşte altele noi
aiurea, nu creşte nimic, rămânem handicapaţii fără odihnă
ne amputăm cele mai frumoase sentimente
am vrea să ne decojim de trecut cu scârbă
dar nu ne iese, indiferent ce soluţii de curăţat am folosi
tu nu vezi, că nu putem trăi decât unul în altul
când ieşim avem nevoie de măşti de oxigen
tu de 100 de femei să vină repede să-ţi ţină perfuziile
pline şi alea tot cu mine, trupul tău e un spital
unde să mai fugi, în tine e medicaţia şi toată iubirea
doar aşa mă învăţai pe mine
am să stau într-o cameră sterilă
cu imunitatea zero
dacă apuc să mai mă nasc încă o dată
sper să mai trăiesc tot atât
te-aş suna să-ţi spun nu te mai da cu capul de pereţi
nu mai mă lăsa să plâng
şterge naiba de pa pagina aia infectă femeile alea
dacă m-ai iubit vreodată
eu nu mai aştept nimic
poate vara, briza din gara de nord
căci era o briză venită din inima ta
am simţi-o cum am urcat scările de la metrou
ştiam unde eşti

nu lăsa neiubirea să învingă

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

