DozaDePoezie

5 Aprilie 2010

Urme pe asfalt

Filed under: Dincolo de mine,Poezii — maskirovka @ 19:35
Tags: , ,

azi mi-a fost dor de tine/ aş fi vrut să te îmbrăţişez/ dar cumva pe ascuns/ folosind scările de incendiu şi lumina intrată pe sub uşă

am scos din sertar aripile/ le-am şters de praf/ în tot acest timp camera se umplea de un poem care vorbea în şoaptă/ îi vedeam venele cum se rotunejau pe genunchii mei/ cum sângera/ tremura/ se ascundea/ când pe sub coaste/ când pe sub limbă

i-aş fi dat un pahar cu apă/ dar el se tot întorcea în placentă/ ieri noapte a adormit pe glezna mea/ se răsucea frumos/ torcea într-un fel anume

azi mi-a fost dor de tine/ aş fi vrut să te îmbrăţişez/ dar cumva pe ascuns/ ca şi cum am locui într-un oraş subteran/ unde dimineaţa înceape de sub pielea ta

să nu fie frig niciodată/ îngerii să băltească în patul unde facem dragoste/ pe jos versuri ciobite/ ai grijă să nu te tai

1 comentariu »

  1. wow… such a wonderful post…
    outstanding balance of lines and words….
    Learnt a lot from you….

    visit mine… & plz plz plz post your comments….

    Thank you…

    I’ll be in touch…

    Comentariu de sami Alam — 5 Aprilie 2010 @ 19:59 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

