DozaDePoezie

23 Martie 2010

Apel nepreluat

Filed under: Dincolo de mine,Poezii — maskirovka @ 19:12
Tags: , , ,

nu ştiu la ce vârstă mi-au dat primii dinţi
sau dacă prima oară am muşcat dintr-un măr sau din umărul mamei
era o zi ca oricare alta, furtuna ridica în aer frunze dezgolite
ca şi mine de acel adevăr princiar, de acea starea de agregare unică
pe care o am doar când mă aflu acasă la părinţi
praful îmi intra în nări, tuşeam în urma trenului care nu moare niciodată
păsările se agitau, câinele lătra ca în romanele lui gabriel garcia marguez
doar pisica îţi trecea nonşalantă limba peste blana ferestrei
un cortegiu fals camuflat în oameni cu mâinile roase de pământ
ca de o molimă grea trecea apatic fără vreun actor principal
îmi era frică de larva prinsă în colţul de ciment al gardului
să nu fie smulsă şi dusă cine ştie prin ce cotloane
sau ce degete minunate ar fi salvat-o de la prima lumină
pentru că, nu-i aşa?! moartea are mereu batistă cu monogramă
ea nu aşteaptă nici culesul viilor, nici expulzarea din mine
îşi pune rochia aceea superbă de seară, pantofi cu toc de 10 cm
mănuşi de catifea, rujată discret, frumoasă şi atât de îndrazneaţă
încât să te convingă că există o înrâurire şi nimic altceva

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

