DozaDePoezie

3 Martie 2010

Fr_a_gm_e_nt?e

Filed under: Dincolo de mine,Poezii — maskirovka @ 07:00
Tags: , , , ,

Decorul depinde de imaginaţia fiecăruia:
eşti liber să-mi aranjezi inima cum vrei, eu plec
să-mi petrec vieţile următoare pe alt mal
mai puţin abrupt, ţi-o las până la anul
poţi aduce sentimente cu geometrie reglabilă
în funcţie de starea vremii
dacă spaţiul tău cosmic este variabil
fii sigur că voi cădea în tine ca o ploaie de metan
preferabil să taci atunci
prin urmare profită de timpul acordat
azi nu costă nimic

Ploaie adevarată:
stau mereu sub aceeaşi umbrelă cu tine
ne minţim atât de mult încât ne iubim şi mai mult
până la piele leoarcă

Fals:
eu – pompez zilnic emoţii cutanate uneori cad, embolie şi sunet

Atenţie începe poezia:
inima mea e roasă de carii zace în pod nu simte nimic
le fel ca geamantanul din armată

Terapie de grup:
şi tu şi eu suntem obiecte portabile
de pildă când cineva nu are chef să îţi spună
bună dimineaţa şi te scoate cu faţa spre public
poţi să stai pe scenă să joci rolul fiecărui spectator din sală
poţi intra în filmul oricui
e mai bine să laşi deschis
să poţi fi transportat cu uşurinţă
în When the White Lilacs Bloom Again
Romy Schneider, sau după caz, masculin

Mersul meu:
prin tine are iz medieval
să facem un pact, un tratat de pace
să dăm principiile peste cap
sau poate un text medieval, religios
ruinat deja, unde să fiu arsă pe rug
pentru ierburile miraculoase
pe care ţi le-am aşezat sub pernă

Idee pentru decorul din prima strofă:
am să-mi decorez mormântul cu tine
aici libertăţi necunoscute vor erupe din noi
ne vom lipi mâinile, ne vom lipi cuvintele
cu ochii închişi se vor naşte pasiuni neinventate
să facem un pact, un tratat de pace
sau poate un text medieval, religios
cu o filosofie sofisticată sau doar câteva versete
din cântecul lui Roland ar fi îndeajuns
m-aş ridica escaladând întunericul din tine
ca zidurile castelului Pembroke
uneori o voi lua de la capăt

La cumpărături:
sunt o femeie îmbrăcată sărăcăcios
fără prea mulţi bani
privirea-mi intră în tine şi nu mai iese
decât noaptea când cucuvele îţi cântă moartea
am să o cumpăr cadou de ziua ta
am să-i pun panglici roşii
e tot ce îmi pot permite

Ordin:
soldat, ai un nasture lipsă şi arma necurăţată
la luptă, pe tine te iubesc

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

