DozaDePoezie

28 Februarie 2010

Poem 3

Filed under: Erotism,Poezii — maskirovka @ 15:45

după ce ne-am sărutat acolo în picioare la colţul străzii
în toate felurile, cu limba pe buze, cu limba pe cerul gurii
am dat de inimă la un moment dat, era prima oară

ceva mă zgâria, simţeam venele cum se subţiază
deveneau transparente şi cu vârf de săgeată
îmi ieşeau prin tălpi şi se înfigeau în pământ

înţepenisem ca un stâlp telegraf, ba nu el se mai mişcă la vânt
eu stăteam împietrită, zidită de jos până sus

sângele-mi curgea pe limbă, bluza se pătase
brusc am avut senzaţia că o ploaie de vară
îmi îngheaţă spatele, hainele erau scorojite

la fel cum prin anii 80 mama în timpul iernii
punea rufele pe sfoară şi când le lua trosneau
nu credeam că zgomotul ăsta
îl mai voi auzi vreodată, se făcuse târziu

tu stăteai într-o baltă de poezie
cu jugulara smulsă, eu cu mâinile pline de pământ

încercam să acopăr urmele, nu te iubeam
îmi era doar frică să nu te ia cineva

5 comentarii »

  1. Super. Placut mult imaginea poetica 🙂

    Comentariu de nuclearrr — 1 Martie 2010 @ 05:31 | Răspunde

  2. care din ele ca sunt mai multe, mie sincer imi place aia cand dau de inima, sa vezi ce gust are, stii?

    Comentariu de maskirovka — 1 Martie 2010 @ 05:40 | Răspunde

  3. Asta cu inima, cu sangele scortzosit!:))

    Comentariu de nuclearrr — 1 Martie 2010 @ 07:02 | Răspunde

  4. da si mie la fel.

    Comentariu de maskirovka — 1 Martie 2010 @ 08:31 | Răspunde

  5. Toata poezia este superba… nu doar anumite versuri.
    esti super talentata!!!

    Comentariu de LItere Stacojii — 22 Noiembrie 2012 @ 21:49 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

