DozaDePoezie

2 Februarie 2010

Offroad

Filed under: Poezii — maskirovka @ 14:12

când sunt cu tine tălpile mi se lipesc de parchet
ca de o smoală ciudată, un fel de lipici heraclit
nu mai pot merge la baie, nu mai pot aprinde ţigara
stau înţepenită pe marginea patului
duc mâinile la cap, trec degetele prin păr
picioarele sunt bătute în cuie, le privesc ca pe un concept filosofic
aş putea iniţia o nouă religie, o nouă formă de viaţă
îmi scriu pe trup epitaful şi brusc ceva mişcă în mine
mă întorc pe toate părţile doar doar se opreşte
nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
nu, este un copil, cum prematur gândeşti
dragă cititorule, nici măcar un poem, ăsta pâlpâie
se smiorcăie, dar acum simt înţepături, cuţite
ţeste zdropite de asfalt, inimi de maimuţă
decolorează cearceaful mototolit sub acest monolog
care nu este altceva decât trupul meu, nu te mira, aşadar
trupul meu este un monolog, un corp ceresc care stă la pervaz
destupă amintirile ca pe o mare uitată pe masă
de cu seara şi care a prins mucegai
sunt femeia ta, aşa cum sunt, cu trena morţii la vedere
singura şansă este ca tu să te trezeşti şi să-mi spui
„Iubita te poţi duce unde vrei”
atunci încep să mă dezmorţesc, să părăsesc încet patul
să-ţi aduc cana de cafea, sunt un mecanism ataşat la viaţa ta
un fel de extramemorie, o prelungire a nopţii în care ţi-ai întins
toate intestinele şi toate rugăciunile
un fel de biserică persoanlă cu antet personalizat
„acest loc sacru aparţine doar Lui, nu rupeţi tăcerea”
un fel de cadă unde speli singurătatea fără niciun detergent
aş putea ţine loc şi de mamă şi de placentă
şi de prăpastie şi de loc de veci
îmi pun hainele pe mal şi te aştept să ne bălăcim în noi înşine

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

