DozaDePoezie

23 Ianuarie 2010

Apocalipsa II

Filed under: Erotism,Poezii — maskirovka @ 13:08
Tags:

dacă ştiam că voi merge cu intestinele într-o pungă de plastic
ca un înger abia scos din ou nu te-aş fi iubit

dacă ştiam că voi merge în căruţul cu rotile
fără nicio biserică în loc de cochilie nu te-aş fi iubit

dacă ştiam că-mi vei penetra cu limba
la maxim miocardul nu te-aş fi iubit

dacă ştiam că n-am să mai port în cârcă halucinanta
pâlpâitoarea pulbere de poezie nu te-aş fi iubit

dacă ştiam că nu-mi va mai creşte apocalipsa la gât
ca un şirag şerpuitor de furii nu te-aş fi iubit

dacă ştiam că voi merge pe jos mii de kilometri
prin continente barbare
prin pântecul mamei
prin peşteri fără ieşiri
luptându-mă cu fiare
şi mâncând rădăcini
şi dacă ştiam că n-am să mai fumeg atât de prelung
orgasmul cu nimeni altcineva
nu aş fi viermuit atâta uriaşă cădere la picioarele tale

2 comentarii »

  1. Bai frate-cand ma machesc cu o jumica scriu mai bine decat colegu’-da’cam m-a bagat in ceata cu „orgasmul lui” la final.Curat,murdar moncher-cocartz intelectual ce mai!

    Comentariu de subtil — 29 Noiembrie 2010 @ 18:08 | Răspunde

  2. aşa ziceam şi eu.

    Comentariu de maskirovka — 30 Noiembrie 2010 @ 08:19 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

