DozaDePoezie

8 Ianuarie 2010

Am cunoscut poetul (din ciclul „Viaţa în Univers”)

Filed under: Poezii — maskirovka @ 14:02
Tags:

era înalt şi subţire
ca un miez de vară pustie
cald şi încăpător
mergea cu capul plecat
nu se uita la niciun semafor
călca în toate gropile
pe magheru era încă zi
îl stropeau maşinile
ducea cu el o sacoşă de plastic
cu multe cadouri tăcute
şi-o mie de foi translucide
câţiva pereţi cu igrasie
din când în când
se oprea să-i cureţe
de rândul de piele în plus
când l-am întâlnit prima oară
fuma aprig şi transpira
un fel de lichid incoerent
mi-a spus din senin
„să nu te aştepţi la ceva extraordinar”
în ochi avea greieri
sub pleoape furnici
câteva stoluri de păsări
orbitau în jurul inimii
asta se vedea de la o poştă
când mă aştepta avid
cu moartea înfăşurată într-un ziar
probabil de anul trecut
am băut cafeaua
l-am luat de mână
nu ştia unde-l duc
dar simţeam că în orice clipă
va putea expulza ceva extraordinar
ca pe un făt născut prematur
„eşti exact cum mă aşteptam să fii”
ai rochie neagră
şi trupul subţire
ca un miez de vară
cald şi încăpător

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

