DozaDePoezie

6 Ianuarie 2010

Când mi se face dor de tine

Filed under: Poezii — maskirovka @ 06:54

aprind luminile oraşului la ora 12.00 ziua
pe marginea autostrăzii
soarele apune într-o secundă
mulţi îngeri îşi curăţă aripile de impurităţi
se bălăcesc într-un jgheab cu apă
uneori am impresia că se joacă cu mine
dar mă prefac indiferentă
preocuparea mea este să privesc maşini
în stânga în dreapta de-a dreptul prin mine

te caut

în ochiul tău drept odată erau
cascade râuri munţi poteci neumblate
pe care cădea o linişte deplină
aici m-am aruncat de la etaj
fără să-mi rup oasele
întinsă pe cea mai verde pajişte
peste mine treceau turme calde de bizoni
am stat în genunchi şi am suflat în foc
mi-am scos organele pe rând
şi ţi le-am pus pe masă
de atunci sunt o femeie desculţă

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

