DozaDePoezie

20 Decembrie 2009

Bună dimineaţa, este 6.54 la mine, eu m-am trezit

Filed under: Poezii — maskirovka @ 03:55

îmi e dor de tine
fac un ness, citesc e-mailurile
caut poze cu tine prin memory stick
se luminează încet
autostrada trece prin mine
o mie de maşini îmi clatină inima
buzele mi-au crăpat
ochii se decojesc până
luminile oraşului se sting
îmi aleg o poză pentru monitor
aici nu sunt câini
nici îngeri
nici scările nu supravieţuiesc
doar un pat răvăşit
în care te-am căutat toată noaptea
o linişte deplină
cărţile vraişte
paharul cu suc de portocale stricat
fixaţiile la locul lor
rastelul cu vise mai vechi
iau unul îl deschid curioasă

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

