DozaDePoezie

18 Decembrie 2009

La tine acasă

Filed under: Poezii — maskirovka @ 15:51

cel mai mult mi-a plăcut
să stau în bucătărie rezemată cu capul de geam
fără să ştii
părul mi se despletea în ancore

m-aş fi înfipit în viaţa ta
ca un cui în palma lui Isus
cu mâini, cu picioare

priveam şcoala, salcia de pe partea dreaptă
plopii cuminţi, cuiburile
îmi plăcea frigul, mirosul de cafea
conurile, cojile de portocală
uscate pe calorifer

tu preocupat la computer
descoperindu-te dintr-o dată
nici nu cred că mă vedeai
eram o bucată din inima ta

debaraua cu mere şi miezuri de nucă
steaua polară intrând pe cheia uşii
iluzionistul şi ciocolata cu stafide

întunericul dimineaţa se ridica
de pe feţele noastre
aburind a sânge proaspăt

apoi a nins

eu plecasem pe rând

în fiecare zi câte puţin

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

