DozaDePoezie

10 Decembrie 2009

pfuuuuu, iar m-am îndrăgostit

Filed under: Poezii — maskirovka @ 09:30

îngerul meu e un înger bătrân
dar nu-i e frică să plece la drum
îşi ia medicamentele prescrise la timp
este cam friguros dar are un pulover pe gât
mai mereu are o voce fericită
îţi poţi da seama imediat
dacă îl întrebi cât e ceasul
nu se uită la mână şi nici nu se deschide la cămaşă
să asculte ticăitul inimii care dă ora exactă
pur şi simplu se uită în ochii tăi
şi spune exact
„este ora când trebuie să fii fericit”
nu, nu are un robot care răspunde standard
ca pe site-ul acela „de vorbă cu Dumnezeu”
ţine un jurnal al zilelor imposibil de trăit
subtil şi foarte metaforizat
deformează realitatea într-o secundă
şi spune că însemnările lui sunt poveşti pentru copii
să nu crezi în ele
să crezi doar în trupul care-ţi plimbă inima
sau în inima care-ţi plimbă trupul
uneori prin el se vede un soare
ca o cireaşă bine coaptă
atunci este incapabil să mai spună ceva
pur şi simplu stă să fie atins
ca un exponat rar dintr-un muzeu parizian
ştii că nu ai voie să atingi
scrie explicit „nu atingeţi”
şi totuşi o fac
i-am atins gura, obrajii
ceasul a stat
brusc mi-a crescut o carapace în care m-am ghemuit
până la el mai erau secole
cu atât m-am ales
cu o cameră plină de surprize plăcute
pe care ţi-o dau azi şi ţie
în ea locuiesc eu şi câteva pisici iluzorii
ba vii, ba moarte
depinde cum priveşti lucrurile

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

