DozaDePoezie

18 Octombrie 2009

Fast forward to love – press and hold

Filed under: Poezii — maskirovka @ 07:43

trebuie să trec mai repede şi de ziua asta
aş lua trenul s-o las în urmă
şi să încep migraţia fantastică ca somonul
în apele limpezi
acolo unde te-am cunoscut

am o busolă în creier încă de la naştere
de fapt e un mecanism atipic trasat
intrauterin doar să te găsesc atunci când te pierd
nu pot să-ţi explic acum
dar seamănă cu glaciaţiunea Würn
am nevoie de hârtie milimetrică
şi tălpi concepute pentru distanţe mari

minutele plesnesc crispate-n timpan
nu mai aud nimic
parcă am un alt organ în loc de inimă
mi-a crescut un fel de habitat numai al tău
am ajuns să trăiesc deci prin tine
nu-mi fac bine fluctuaţiile climaterice
pe care le-ai adus aici
ai minat câteva zone
ai făcut colonii de flamingo
ai pus abţibilduri pe inimă
„eşti o subspecie numai a mea”

cade în năvod şi ziua asta
păcat că nu e bună de mâncat are un gust acut
de tine şi de chimicale

o vomit
ce trist
ce teribil
haha

cred că ea e în loc de inimă

îmi plouă pe mâini o boală epidemică
somnolenţă şi cer senin

fac naveta pe şira spinării
uneori mă dau jos în tine

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

