DozaDePoezie

17 Octombrie 2009

Nu mai am niciun Enkidu

Filed under: Poezii — maskirovka @ 14:06

îmi amintesc
prima oară te-am văzut în pădurea de cedri
erai singur şi deshămat de orice urmă de om
am vrut să te dezbrac de toată sălbăticia
să-mi acopăr faţa
te-am dus la râu
să-ţi oglindesc trecutul în mine
dar nu ai tresărit
oasele au rămas la locul lor

nu ai ştiut în ce fel să mă atingi

dacă sunt femeie sau demon

apoi ai plecat
nu ai luat cu tine nimic
pădurea de cedri
de atunci are alt foşnet
nici trupul meu inert
nu l-ai îngropat
şi acum în jurul lui roiesc
femei cu descântece-n palme

cos aripi de ceaţă

din ce în ce treci mai des
pe strada mea
desculţ
şi la fel de trist

hei, Enkidu
uite-mă aici

1 comentariu »

  1. Servus…
    ma bucur să-l regăsesc pe Enkidu… aici.
    Toate cele bune!

    Comentariu de i.o.flavius — 17 Octombrie 2009 @ 20:22 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

