DozaDePoezie

17 Octombrie 2009

Efect

Filed under: Poezii — maskirovka @ 14:08

de fiecare dată devin mai puţină-n preajma ta

am să citesc o incantaţie din cartea blestemelor
să te părăsească toţi îngerii
să nu te mai poţi întoarce la mine
aşa cum niciun fluture
nu se mai întoarce în cocon

eu sunt femeia mereu cu un alt sfârşit
niciodată nu vei şti
deznodământul trupului meu

nu cunosc pe nimeni să-şi scrie numele
pe tâmpla mea
locul e liber, curat
de mii de ani un scrib anonim încearcă
să cresteze un semn cuneiform
în pântecul meu

e târziu
şi trenul mi-a adormit în palme

mă întorc în veacul meu solitar

credeam că puteam construi împreună
o casă rezistenă
să nu alergăm pe foile albe
atunci când râurile vor ieşi din matcă

dincolo de moarte începe o nouă zi

ai citit bine

dincolo de moarte începe o nouă zi

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

