DozaDePoezie

17 Octombrie 2009

D-File

Filed under: Poezii — maskirovka @ 18:56

Bucureşti. 8 septembrie 2009.
o casă de cărămidă din 1913. etajul 1. apartament 6.
scările de lemn întotdeauna duc către mine.
geamul deschis. fără perdea. aer curat.
oraşul se strecoară prin lumini de maşini. plictisit.
surd. şi totuşi plouă. multe litere căzute pe jos.
caut jumătatea de trup. aşez pe podea două pahare cu vin.
scrumiera. aduc ţigările. scot Luna din pântec.
o aşez pe genunchi. fac un culcuş.
desfac trecutul ca pe o sticlă de spumant.
strâng cioburile. intru în panică. câteva coli. un pix.
mă tai în cărţi nocive. obrajii ard. se aude o sirenă.
ecuatorul tău trece prin mine. fiecare cu noaptea lui.
vino cu ea aşa cum ea. strânsă în jurul gâtului.
să îmi aduci ceva năbădăios. un zbor.
împachetat. cu fundă. să-l desfac dimineaţa.
când păsările din mine vor fi moarte deja.
singurătatea e un viciu. ce-ţi pasă.
azi ai inima despuiată. eşti fără marsupiu.
sunt femeia incoerentă cu multe poezii scrise de mână.
fraza asta o repet. îmi dă curaj. am să deschid goală.
doar muzica de fond se va lipi pe mine. malefic. senzual
nu ştiu cine pe cine va salva. sper să nu ajung la închisoare.
te voi fărâmiţa. îţi voi lega mâinile. ce vei mai spune
când îţi voi înlocui sângele cu al meu?!
am să recit ceva să-ţi mişte oasele. mă dezbrac.
prin torace rulează un film surdo-mut. noduri pescăreşti.
el poartă pantaloni scurţi şi tricou de bumbac.
la 5 dimineaţa mă bag pe sub el. sânii castele de nisip.
suntem un lego. piesă cu piesă. ne mutăm unul în altul.
ne înghiţim pe rând. când tu când eu. cochilie.
ochii îi voi pune la loc. stai calm. e o chestiune de timp. taci.
sângele se încheagă după fiecare împerechere. mă ridic.
întreagă. cuminte. cu inima ta printre dinţi.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

