DozaDePoezie

16 Octombrie 2009

Locuiesc la etajul I

Filed under: Poezii — maskirovka @ 04:37

trăiesc simplu ca un poem gol
dezbrăcată de metafore
incoloră spre un dans interior
derviş în jurul propriei inimi
ţipătul descreşte
se strânge într-un singur cerc
prizoniera lui Dumnezeu
şi atât/ atât

nu-mi pasă că nu-ţi naşti viaţa
peste pielea mea/ prea multe condeie
nu-mi pasă că mereu îţi schimbi
înfăţişarea în funcţie de sezon
nici de e-mail-urile tale
în care-mi explici prima parte a paradisului
nu-mi pasă/ trăieşti în braţele alteia
foileton sau acatist/ nu-mi pasă

sunt doar nişte pixeli
ce te macină ca o fantomă
acuarelă cu nume de vers pe un monitor
plin de praf/ homer nici nu visa
pe el îl pun uneori în palmă
şi îmi mânjesc obrajii
pe tine nici atât
odată era suficient doar un ochi

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

