DozaDePoezie

15 Octombrie 2009

Altă iubire, alt alfabet

Filed under: Poezii — maskirovka @ 18:02

o altă scriere, un alt caiet de dictando
iarăşi prima literă pe care o desenez de 100 de ori

nu voi veni niciodată în oraşul tău
în mine sunt destule bănci galbene
mă pot aşeza oricând
să-mi mai odihnesc căderile
am să stau până se face beznă
îmi aprind inima cu o brichetă ca pe un fitil
nu am curent electric
prin mine nu trec senzaţii, pixeli
o barieră de corali cadou de la tine
Photobucket
am camere multe
sunt un palat regal

nu voi veni niciodată în oraşul tău
am iernile mele, frigul meu
care mă cunoasc mai bine decât tine
sari pe fereastră
Photobucket
am străzile mele şi nimeni nu-mi dă doi bani pe ele
de ce mi-ar da, la ce mi-ar folosi
doar tu mai mi-arunci câte un poem
pe care-l pun cu grijă într-un cerc polar

sunt o formă complexă de aşezare umană
am haine proprii pe care nu le împrumut
şi o periferie prost mascată
prin care se poate vedea dimineaţa cum mă trezesc

eu sunt propriul meu oraş

„azi noapte am dormit departe”
Photobucket

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

