DozaDePoezie

10 Octombrie 2009

Filed under: Poezii — maskirovka @ 07:49

14092009(013)

când am făcut poza asta eram în vizită
eu nu locuiesc la aşa înălţimi
sigur mi-ar veni rău când aş privi
ziua cum se naşte
placenta de la acest etaj mai mereu
miroase a singurătate
cum spuneam, în casă era mult fum de ţigară
am ieşit pe balcon să iau aer
brusc mi-am dat seama că orice coborâre în tine
se face prin mizerie, igrasie
maşinile vor pleca
strada va prinde un contur mai curat
la fel cum celulele se reînnoiesc zi de zi
şi creierul rămâne neschimbat
cu aceeaşi câini maidanezi
la periferia iubirii

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

